امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تخصیص بسته های حمایتی برای تحقق شعار سال

سمنان – ابتکارآنلاین: خطیب نماز عید فطر سمنان خواستار تخصیص بسته های حمایتی برای تحقق شعار سال شد.
کد خبر: 9041
زمان انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
72 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز عید فطر در مصلی سمنان با اشاره به لزوم توجه به تحقق شعار سال اظهار کرد: پیش بینی بسته‌های حمایتی و تسهیلاتی برای تولیدکنندگان می تواند به مهار تورم و رشد تولید کمک کند.

وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر بازار تاکید و تصریح کرد: نظارت بر بازار و کنترل و نظارت بر قیمت ها به ایجاد آرامش در بازار کمک می کند.

امام جمعه سمنان بر لزوم مقابله با کم فروشی و گرانفروشی و حمایت ویژه از تولیدکنندگان به منظور کمک به تحقق مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد:یکی از وظایف همه ما نیز خرید کالای داخلی و حمایت جدی از تولیدکنندگان است.البته تولیدکننده هم وظیفه دارد که کالای با کیفیت عرضه دهد.

وی بر ضرورت حمایت از دولت تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم در این مدت منشا خدمات زیادی بوده و همه تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار گرفته است.

حجت الاسلام مطیعی ادامه داد: دولت آیت الله رییسی در همین مدت اهتمام زیادی در برقراری عدالت در بین آحاد جامعه، داشته است.

وی با تقدیر از تلاش های دولتمردان تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات مردم است و انتظار می رود که همه دولت انقلابی را یاری دهند.

امام جمهخ سمنان ضمن برحذرداشتن مردم از مصرف گرایی گفت: مصرف‌گرایی آفت تولید است و انتظار می‌رود آحاد جامعه با پرهیز از تجمل‌گرایی، در مصرف بهینه انرژی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از ماه مبارک به عنوان فرصتی برای خودسازی و نزدیکی به خداوند نام برد و اظهار امیدواری کرد: همه مردم در دیگر ماه های سال نیز در مسیر انسان سازی و سعادت حرکت کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *