امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقاء ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار استان بوشهر

بوشهر – ابتکارآنلاین: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: سال گذشته با اهدای ۷۵۰ عدد کلاه ایمنی و نصب ۶ هزار قطعه برچسب شبرنگ به منظور دیده شدن موتورسواران از سوی سایر رانندگان در شب نسبت به ارتقای ایمنی بیش از ۲ هزار موتورسوار اقدام شد.
کد خبر: 9060
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ بعد از ظهر -
221 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – بابک کاوه‌ئیان اظهار کرد: همچنین کارگاه‌های آموزشی برای گروه هدف کارگران مراکز صنعتی واقع در حاشیه جاده‌ها نسبت به ارتقای ایمنی موتورسواران اقدام شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه بسیاری از کارگران روزانه مسیر منزل تا محل کار و بالعکس را با موتورسیکلت طی می‌کنند دارای پتانسیل بالای خطر تصادف هستند و بایستی ایمنی تردد آنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: ایمن‌سازی فرهنگی ۲۱مدرسه حاشیه راه در بوشهر و ارتقای ایمنی یک هزار و ۲۰۰دانش آموز با استفاده از وسایل کمک آموزشی از جمله دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر است.

وی ادامه داد: کودکان و دانش‌آموزان باتوجه به شرایط سنی، آسیب‌پذیرترین کاربران جاده‌ای به شمار می‌روند در همین ارتباط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر هر سال با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس، قوانین ایمنی عبور و مرور را بصورت تئوری و عملی به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *