امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار خراسان جنوبی:

دامنه مبارزات سپاه پاسداران از حفظ دین تا مبارزه علیه استبداد توسعه یافته است

خراسان جنوبی – ابتکارآنلاین: استاندار خراسان جنوبی گفت: در رسالت حفاظت از دین مقدس اسلام، دامنه مبارزات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه استکبار و استبداد به پهنای وجب به وجب کره خاکی وسعت پیدا کرده است.
کد خبر: 9073
زمان انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ بعد از ظهر -
59 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جواد قناعت؛ استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

” سپاه در تاریخ شناخته ‌شده‌ ما، یک پدیده‌ کم‌ نظیر، شاید هم بی‌نظیری است، یعنی موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن، در صحنه انقلاب، آن هم در عرصه‌ دشوارترین آزمون‌های انقلاب بود”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی).

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مولود مبارک نظام و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، نهادی ارزشی است که در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، چه در جبهه‌های حق علیه باطل ۸ سال دفاع مقدس، چه در عرصه‌های سازندگی و امدادرسانی و جهاد خدمت، همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.

دلاورمردی‌های فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حراست از مبانی انقلاب اسلامی در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران محدود و بسنده نشده و رسالت حفاظت از دین مقدس اسلام، دامنه مبارزات آن‌ها علیه استکبار و استبداد را به پهنای وجب به وجب کره خاکی وسعت بخشیده است.

کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت زدایی، نشان دهنده جدیت این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های بزرگی است که از بدو تأسیس به عهده گرفته و با گذشت این سال‌ها، همچنان بر اجرای دقیق آن‌ها در خط نظام و رهبری اهتمام دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سیدالشهدای مقاومت “سردار حاج قاسم سلیمانی”، این  مناسبت  فرخنده را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه به فرماندهی محترم، معاونین و همه پاسداران سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خدمات ارزنده این سربازان شایسته انقلاب در تأمین امنیت و آرامش استان، توسعه و عمران شهری و روستایی در قالب گروه‌های جهادی و نیز حضور و همراهی در امداد رسانی‌ها در حوادث و سوانح تشکر می‌کنم.

امید که در سایه عنایات حضرت پروردگار و ذیل ولایت قطب عالم امکان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، روز به روز شاهد سربلندی و توفیق پاسداران جان بر کف این نهاد انقلابی کارآمد تحت رهبری های داهیانه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *