امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابلاغ ۷۶۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل ۶۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد پرداخت شد گفت: امسال هم ۷۶۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌های اشتغال‌زایی به جامعه هدف پرداخت می‌شود
کد خبر: 9093
زمان انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ بعد از ظهر -
60 بازدید

بوشهر – ابتکارآنلاین  : مسلم ملیت در بوشهر، با اشاره به شعار امسال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، اظهار داشت: با توجه به شعار امسال یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان بوشهر ایجاد فرصت‌های شغلی برای گروه‌های هدف تحت پوشش این نهاد است.

وی به برنامه‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱ پرداخت و تصریح کرد: در این سال ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته امداد استان بوشهر فراهم و برنامه‌های مورد نظر محقق شد.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر به برنامه امسال پرداخت و بیان کرد: برای سال جاری بر اساس برنامه‌های تدوین شده و بر اساس قول رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به کارگروه شورای عالی اشتغال، ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور محقق می‌شود که سهم استان بوشهر تاکنون ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی است.

ملیت با اشاره به تصویب ۶۴۰ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات در سال گذشته جذب و پرداخت شد و امسال هم ۷۶۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌های اشتغال‌زایی به جامعه هدف پرداخت می‌شود.

وی رشته‌های اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱ را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد بیشترین رشته اشتغال‌زایی در سرفصل خدمات است که ۶۰ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی و شغل ایجاد شده در فصل خدمات بوده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر رشته‌های صنایع دستی را یکی از فرصت‌های مهم اشتغال‌زایی استان دانست و اضافه کرد: صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری و صید و صیادی از دیگر رشته‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *