امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس پلیس فتا استان زنجان:

فضای مجازی محل حل اختلافات نیست

زنجان – ابتکارآنلاین: رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و افترا در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود و با مرتکبان این‌گونه جرائم در فضای مجازی طبق قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: 9167
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ بعد از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سرهنگ سیداحمد موسوی در رابطه با شناسایی و دستگیری عامل درج مطالب توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی در زنجان، اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه حضوری فردی با هویت معلوم مبنی بر درج مطالب توهین‌آمیز و افترا در فضای مجازی، مراتب به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا زنجان انتقال داده شد.

موسوی افزود: در تحقیقات اولیه، متهم منکر بزه‌ ارتکابی می‌شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، بیان کرد شاکی از اقوام وی است که به دلیل اختلافات خانوادگی و به قصد آزار و اذیت، اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز علیه شاکیه کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فضای مجازی محل مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی نیست، خاطرنشان کرد: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و افترا در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود و با مرتکبان این‌گونه جرائم در فضای مجازی طبق قانون برخورد خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *