امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجلس از نهادهای انقلابی برای تکمیل زیرساخت‌ها حمایت می کند

مرکزی – ابتکارآنلاین: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نهادهای انقلابی به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز حمایت می‌کند.
کد خبر: 9162
زمان انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ بعد از ظهر -
100 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام محمد سبزی پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در آیین بهره برداری از سردخانه ۲۰ هزار تنی شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد، اظهار کرد: هر پروژه‌ای که با مشارکت بنیاد مستضعفان به سرانجام رسیده است موجب خیر و برکت بوده و یکی از نیازهای مهم هر منطقه‌ای را برآورده کرده است.

وی با اشاره به افتتاح یکی از مدرن‌ترین سردخانه‌های کشور در شهرستان ساوه به همت بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه حمایت از محرومان و نیز مدرسه سازی و سرانه ورزشی خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده و از فعالیت های نهادهای انقلابی برای تکمیل زیرساخت های کشور حمایت می‌کند.

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، استاندار مرکزی، امام جمعه ساوه، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر عامل شهرصنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نخستین سردخانه مدرن ۲۰ هزار تنی منطقه ویژه اقتصادی کاوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در راستای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه ساخت نخستین سردخانه  ۲ مداره زیر صفر و بالای صفر ۲۰ هزار تنی منطقه ویژه اقتصادی کاوه  در سال ۱۴۰۰ آغاز شد. این سردخانه در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع  و زیر بنای ۱۶ هزار متر مربع و با ظرفیت ۲۰ هزار تن با هدف ایجاد و توسعه منطقه ویژه؛ افزایش و توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و انتقال تکنولوژی، افزایش درآمدهای عمومی، ارتقای جایگاه اقتصادی کشور و بهره‌مندی از اقتصاد رقابتی و در مسیر تکمیل حلقه‌های لازم برای افزایش و توسعه زیرساخت‌های لازم برای صادرات و واردات  کالا در کنار ایستگاه اختصاصی راه آهن شهر صنعتی کاوه احداث شده است.

این سردخانه با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان احداث و برای ۱۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *