امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون استانداری یزد:

هلال احمر هوشمندانه به بحث جوانی جمعیت ورود کند

معاون استاندار یزد گفت: جمعیت هلال‌احمر استان می‌تواند در راستای خدمت هوشمندانه، به بحث جوانی جمعیت نیز ورود کرده و در این زمینه فعالیت کند.
کد خبر: 9313
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ قبل از ظهر -
82 بازدید

یزد – ابتکار آنلاین : علی اکبر عزیزی، صبح امروز به  مناسبت هفته جمعیت هلال‌احمر، با حضور در ستاد این مجموعه در استان ضمن تبریک به مدیرعامل و کارکنان هلال‌احمر، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هلال‌احمر استان در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و همواره در حوادث و بحران‌ها همچون سیل سال گذشته، اسکان سیل‌زدگان، فاجعه قطار و… پیش‌قراول بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،  خدمت هوشمندانه را از ویژگی‌های شاخص جمعیت هلال‌احمر برشمرد و افزود: همه ما امروز باید در عملکردهایمان هوشمندانه عمل کنیم چراکه فرصت آزمون و خطا وجود نداشته، دقت و عمل به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی همچنین خواستار ورود جمعیت هلال‌احمر به موضوع جوانی جمعیت شد و گفت: با توجه به وجود جمعیت جوان در جامعه هدف، این ظرفیت در هلال‌احمر وجود داشته و با توجه به اهمیت ازدواج و فرزند آوری، می‌توانید در این زمینه تأثیرگذار باشد.

معاون استاندار یزد یادآور شد: پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پیشرفت‌های علمی و دفاعی امروز کشور مرهون جوانان بوده و هست و

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *