امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید فرماندار پاکدشت و دادستان عمومی استان تهران از شهرک خوارزمی

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت گفت : در سال گذشته 28 جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با 128 مصوبه برگزار شده و تاکنون 70 درصد مصوبات آن محقق شده است.
کد خبر: 9374
زمان انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ بعد از ظهر -
72 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – برنامه بازدید محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت و صالحی دادستان عمومی استان تهران از شهرک صنعتی خوارزمی در راستای رفع موانع تولید و اشتغال و تحقق شعار سال برگزار شد.

فرماندار پاکدشت در نشست صمیم با صاحبان صنایع با اشاره به پیگیری‌های مداوم، مشکلات برخی صنعتگران را در حوزه بانک‌ها دانست و گفت: شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد، خوارزمی، پایتخت، شنزار و لکه‌های صنعتی چون جمال‌آباد، فرون آباد و موزاییک‌سازان با حضور شش هزار واحد صنعتی در افزایش چرخه صنعت کشور تلاش می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود این منابع اشتغال ، رشد جمعیتی پاکدشت در استان تهران ۳/۸ دهم ثبت شده که رشد بسیار بالای جمعیتی را در استان تهران رقم زد.

اردستانی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۸ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزارشده که حاصل آن ۱۲۸ مصوبه بوده که از این تعداد ۷۰ درصد به‌صورت کامل رفع و ۳۰ درصد در حال پیگیری است؛ اما عمده مشکل کار ،بانک‌هاست که با وجود اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه تولیدکنندگان، هنوز بانک‌ها پرداختی نداشتند و تولیدکننده همچنان منتظر حرکت جدید بانک‌ها است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *