امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک ۲۵ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به خانواده زندانیان

گلستان – ابتکارآنلاین: رئیس کل دادگستری گلستان از گلریزان ۲۵ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی استان به خانواده‌های زندانیان نیازمند خبر داد.
کد خبر: 9543
زمان انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حیدر آسیابی ظهر امروز یک شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه جمعی از فعالان اقتصادی گلستان با حضور در دادگستری استان با برپایی جشن گلریزان با عنوان «نسیم مهر» به مناسبت دهه مبارک کرامت به کمک خانواده‌های زندانیان نیازمند آمدند.

وی با بیان اینکه این فعالان خیر اقتصادی با کمک بیش از ۲۵ میلیارد ریالی بخشی از نیازهای این خانواده‌ها را تأمین کردند، ادامه داد: به دلیل گرفتاری‌های ناشی از زندانی شدن سرپرست خانواده‌ها، بیشتر آنها دچار تنگناهای مالی، مشکلات اقتصادی و روحی می‌شوند که متأسفانه آسیب‌های اجتماعی شدید را در پی دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان پرداخت مستمری، تأمین جهیزیه، بسته‌های معیشتی و کمک هزینه‌های بهداشت و درمان را از جمله خدماتی دانست که با مشارکت خیران در انجمن حمایت از زندانیان زندان گرگان به مددجویان ارایه می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ظرفیت انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان برای توانمندسازی این خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب کمک‌های معیشتی و اقتصادی استفاده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان استان گلستان قرار دارند، خاطرنشان کرد: خیران استان گلستان با احساس مسئولیت در همه امور خیریه پیشگام هستند و این مُبیّن ایمان و باور قلبی آنها به دین مبین اسلام است.

به گزارش ایسنا، در آیین امروز علاوه بر کمک‌های نقدی فعالان اقتصادی، اتحادیه انبوه سازان گرگان برای کمک به ساخت خانه خانواده‌های نیازمند، کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تأمین بخشی از وسایل منزل مددجویان و اتحادیه صنف مصالح فروشان گرگان هم برای تأمین بخشی از مصالح مورد نیاز خانه در دست احداث خانواده‌های زندانیان اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است، در جشن گلریزان سال ۱۴۰۲ که همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد، خیران گلستانی رقمی معادل ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند و چشم انتظار آزادی اهدا کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *