امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارق گندم در گرمسار

گرمسار – ابتکارآنلاین: معاون عملیات استان سمنان از دستگیری سارق گندم با هوشیاری و حضور به موقع پلیس در گرمسار خبر داد .
کد خبر: 9680
زمان انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ بعد از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ روح الله نصرتی معاون عملیات استان سمنان  گفت : در پی تماس و اعلام سرقت از اماکن خصوصی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ سمنان در جنب فرودگاه گرمسار ، عوامل گشت پاسگاه لجران به سرعت به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد : به محض حضور ماموران فردی مراجعه و اظهار داشت یک نفر ناشناس طی دو مرحله به محل دپو گندم وی وارد شده و گندم ها را به سرقت برده است ، به همین منظور عوامل گشت پاسگاه به گشت زنی هدفمند برای یافتن سارق پرداختند .

این مقام انتظامی اظهار داشت : باتلاش ماموران سارق با گندم های سرقت شده در منطقه رویت شد و ماموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به وی دستور ایست دادند که متهم به محض دیدن ماموران با موتور سیکلت خود اقدام به فرار کرد .

سرهنگ نصرتی اضافه کرد : به دلیل عدم توجه سارق به هشدارهای پلیس و تلاش وی برای فرار ، ماموران گشت با رعایت قانون بکارگیری سلاح بعد از تیراندازی هوایی اقدام به تیر اندازی به موتور سیکلت وی می کنند و سارق با شلیک پلیس متوقف و دستگیر شد .

معاون عملیات استان با اشاره به اینکه مراحل قانونی برای تحویل کیـسه های گندم به مالباخته صورت گرفته است گفت : تحقیقات درباره سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم ۳۱ ساله در جریان است .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *