امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

موفقیت پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی بهنگام امور است

یاسوج – ابتکارآنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت پروژه مهر در استان با هدف مطلوب برگزار کردن سال تحصیل جدید نیازمند ساماندهی امور آموزشی به موقع است.
کد خبر: 9714
زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ بعد از ظهر -
70 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – پروژه مهر هر ساله به منظور بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس شامل،سنجش نوآموزان، کتاب های درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات، توانمند سازی نیروی انسانی و توسعه صلاحیت های شایستگی معلمان، زیباسازی فضاهای آموزشی، آماده کردن آموزشگاه و مدارس و برگزاری جشن بازگشایی برای دانش آموزان از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش دنبال می شود.

“حسنعلی عزت خواه”مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه در اولین نشست توجیحی پروژه مهر با حضور روسای آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق ۱۳ گانه استان اظهار کرد: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است.

عزت خواه با تشریح کارگروه های پروژه مهر و شرح وظایف آنها در استان گفت: کارگروه های مختلف با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس ، طوری عمل کنند تا با بهره‌گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس فراهم شود.

وی تاکید کرد: با اجرایی این پروژه به دنبال خلق مدرسه ای شاداب و مهری پر نشاط و شاداب برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی باشیم.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش ازسه هزار آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد دانش آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.

از کل دانش آموزان استان، ۴۹ درصد از آنها را دختران و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *