امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولید آثار هنری همچون منفی ۱۴ نیش ترهایی به مسئولین است

قزوین – ابتکارآنلاین: مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری گفت: تولیدات هنری باید فضای عمومی جامعه را به مسئله کودکی در ایران حساس کند.
کد خبر: 9774
زمان انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ قبل از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- محمود علیگو شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از مستند منفی ۱۴ که در سینما بهمن برگزار شد اظهار کرد: هرکودکی در ایران و جهان حقوقی همچون آموزش خانواده و زندگی در صلح و مسالمت دارد.

وی بیان کرد: تولید آثار هنری همچون منفی ۱۴ نیش تر هایی به مسئولین است و نیاز است که این نیش‌ها بیشتر شده و مسئولین هم باید با جان و دل این نیش‌ها را نوش کنند.

مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری با بیان اینکه نباید تولید اینگونه مجموعه‌ها به همین جا و به همین قطره خلاصه شود، تصریح کرد: باید شاهد سیل قطرات مستمر این نوع آثار پرثمر هنری در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: جامعه هنری باید تا می‌تواند در حوزه کودکان به ویژه کودکاه در معرض خاطر و آسیب و مخاطره محتوای اثربخش تولید کند.

علیگو با بیان اینکه این تولیدات فضای عمومی جامعه را به مسئله کودکی در ایران حساس می‌کند، عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم حوزه قضائی در استان قزوین ایجاد مراکز شوق زندگی برای ارتباط مناسب و اسان کودکان با دستگاه قضا است.

وی ادامه داد: حوزه هنری قزوین به دنبال ساخت مجموعه‌های بعدی این گونه مستندها باشد و ما نیز در وزارت دادگستری از آثار هنری در حوزه کودکان استقبال می‌کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *