امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

غرق شدگی و سقوط در چاه، جان ۲ جوان نیشابوری را گرفت

مشهد- ابتکارآنلاین: معاون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: یک جوان بر اثر غرق شدگی در استخر کشاورزی و جوان دیگری بر اثر سقوط در چاه جان خود را از دست دادند.
کد خبر: 9824
زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ بعد از ظهر -
102 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سید حمید حسینی افزود: در حادثه نخست که در ساعت ۱۶: ۲۶ دقیقه عصر امروز رخ داد یک جوان ۳۲ ساله در استخر کشاورزی با عمق ۱۵ متر در روستای چهارباغ شهرستان نیشابور غرق شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم که در ساعت ۱۷:۲۶ عصر امروز رخ داد یک جوان ۳۸ بر اثر سقوط در چاهی در روستای حریم آباد فوت کرد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: هر ۲ جوان توسط همکاران آتش نشانی از استخر کشاورزی و چاه بدون علایم حیاتی خارج شدند که متاسفانه علی رغم تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵، عملیات نجات موفقیت آمیز نبود و این جوان ها فوت کردند.

حسینی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ چهار مورد غرق شدگی در نیشابور رخ داده است افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این نخستین حادثه غرق شدگی بود که در نیشابور رخ داد.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای شدید هوا، شنا در استخرهای غیراستاندارد رو به افزایش است لذا از همشهریان عزیز تقاضا می کنیم جدا از هر گونه ورود به استخرهای کشاورزی خودداری نمایند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *