امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف بیش از ۴ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در مراغه

آذربایجان شرقی – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی مراغه از کشف چهار تن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 9819
زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه آرد قاچاق به یک نانوایی آزاد پز در یکی از محلات این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر پس از هماهنگی لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر مشاهده کردند که از یک دستگاه وانت نیسان تعداد ۱۰۳ کیسه آرد ۴۰ کیلویی به مقدار ۴ تُن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع و فاقد هرگونه مجوز قانونی به انبار نانوایی مذکور انتقال داده شد که این آردهای قاچاق کشف و واحد صنفی پلمب و وانت نیسان نیز توقیف شد و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

فارسی با بیان این‌که کارشناسان ارزش آردهای قاچاق را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرائم اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *