امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه خرم آباد:

پیشرفت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف امید بخش است

خرم آباد – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پیشرفت ایران در عرصه های مختلف غذا و دارو، انرژی، نفت، گاز و ساخت سد نشان دهنده آینده امید بخش کشور است.
کد خبر: 9881
زمان انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد افزود: سفرهای متعدد رییس جمهور به کشورهای مختلف در همین راستا است و آثار خوبی در زمینه اقتصادی و سیاسی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به حرکت کارگزاران جامعه در تراز انقلاب اضافه کرد: اگر مسوولان، مدیران و کارگزاران جامعه در مسیر انقلاب حرکت کردند در آن صورت باید از جوانان و مردم انتظار داشت در تراز انقلاب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: مدیران شجاع و کارگزاران انقلاب باید با ایستادگی در مقابل درخواست های غیر قانونی در تراز انقلاب باشند چراکه اگر آنها در تراز اسلام باشند مردم و جوانان هم در تراز انقلاب خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تکالیف بانک های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن، فرزندآوری و سایر وام های تصویب شده در قانون خواستار مساعدت بیشتر و پرداخت آسان این تسهیلات شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین به تشکیل جهاد سازندگی در ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی افزود: وزارت جهاد کشاورزی کارهای بزرگ و قابل قبولی را انجام داده و برخی کارها از جمله تنظیم بازار به خوبی انجام نشده است که باید با هماهنگی دستگاه های مسوول، وضعیت بازار مصرف و عرضه اصلاح شود.

وی با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری خرم آباد نیز اظهار داشت: مبلمان شهری مرکز لرستان غیر قابل قبول و معابر،کوچه ها و خیابان ها از نظر کیفیت آسفالت نیازمند توجه بیشتر است همچنین در پارک ها، بوستان ها و برخی مناطق به نظافت اهمیت داده نمی شود.

وی ادامه داد: از طرفی توزیع مراکز پزشکی،آزمایشگاه و داروخانه ها در مرکز و خیابان های اصلی شهر مردم را آزار می دهد که این رفع مشکلات نیازمند تصمیم گیری،برنامه ریزی و اجرا است.

خطیب جمعه خرم آباد به جذب بدون ضابطه نیرو در برخی ادارات و سازمان ها نیز اشاره کرد و گفت: ادارات متعلق به مردم است و بکارگیری نیروی انسانی بدون اطلاع رسانی و رعایت عدالت، تصرف عدوانی در سازمان می باشد که این شیوه باید در استان جمع شود و وظیفه نخبگان اهل قلم و همه مردم این است در برابر این افراد سود جو و منفعت طلب موضع گیری کنند و گزارش بنویسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به فرارسیدن ۳۰ خرداد اول ذی الحجه ماه دعا، استغفار و گشایش در امور شیعیان افزود: این ماه فرصت خوبی برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم است.

وی همچنین با اشاره به سالروز ازدواج نورانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: برای پیروی از این سنت الهی باید زمینه ازدواج جوانان فراهم شود و با تسهیل ازدواج، تشریفات زائد کنار رود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *