امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظارت بر کیفیت مصالح طرح نهضت ملی مسکن تشدید شود

ایلام- ابتکارآنلاین: استاندارگفت: نظارت بر نوع مصالح و کیفیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان تشدید شود.
کد خبر: 9949
زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ بعد از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حسن بهرام‌نیا ظهر روز یکشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان ایلام با تاکید بر تسریع در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: ضمن تاکید بر شتاب بخشی در ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، اما نباید از نوع مصالح بکار رفته و کیفیت ساخت این واحدها غافل شویم.

وی با بیان اینکه نظارت بر نوع مصالح و کیفیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تشدید می‌شود، افزود: به دلیل تأمین مسکن ارزان قیمت برای متقاضیان، هرگونه تعدیل به پیمانکار با نظر کمیته فنی استانداری است.

استاندار ایلام تاکید کرد: احداث مخزن و خط انتقال آب شرب واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام توسط آبفای استان در دستور کار قرار گیرد و تا پایان سال آب این واحدهای در حال ساخت تأمین شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خواستار حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی، فرمانداران ایوان، ایلام و چرداول در صدا و سیما برای ارائه گزارش در خصوص جزئیات طرح نهضت مسکن و مشوق‌ها و مزایای این طرح شد.

وی اضافه کرد: برای پرداخت تعدیل به پرداختی پیمانکاران در قالب یک کمیسیون مشتکل از استانداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطرح شود.

گفتنی است در این نشست بهرام‌نیا استاندار ایلام در تماس تلفنی با نیک‌خواه مدیرکل شورایعالی و شهرسازی کشور خواستار تسریع الحاق زمین ۲۶ هکتاری کمربندی شرقی شهر ایلام شد که با ایشان مساعد دادند در اسرع وقت انجام شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *