امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بوشهر به قطب رشته بادبانی کشور تبدیل می شود

بوشهر- ابتکارآنلاین: دبیرکل فدراسیون بادبانی گفت: بوشهر با شرایطی منحصر به فرد می‌تواند در آینده نه چندان به قطب رشته بادبانی در کشور و حتی منطقه تبدیل شود.
کد خبر: 10084
زمان انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
68 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حمید شمالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی حرف برای گفتن دارد و بدون تردید در رشته بادبانی نیز در صورت برخورداری از حمایت‌های لازم می‌تواند ورزشکاران شاخصی در سطح ملی و بین المللی داشته باشد.

وی بیان کرد: با چنین ظرفیت ارزشمندی می‌طلبد تمامی دستگاه‌ها و مسئولان مرتبط با رشته بادبانی به تقویت این رشته در استان‌ کمک کنند.

دبیرکل فدراسیون بادبانی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در رشته بادبانی، تقویت این رشته در استان مورد توجه ویژه فدراسیون بادبانی قرار دارد.

شمالی ادامه داد: فدراسیون نیز به سهم خود تلاش می‌کند تا ورزشکاران رشته بادبانی در استان بوشهر بتوانند به جایگاهی شایسته و در خور شان مردم این استان دست پیدا کنند.

وی افزود: در بازدید از سواحل و نشست با مسئولان ورزش استان نگاهی آینده‌نگرانه به رشته بادبانی دیده شد که چنین افق نگاهی می‌تواند ورزشکاران را به قله‌های رفیع موفقیت برساند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: براساس آمایش سرزمینی رشته‌های ورزشی رشته بادبانی در این استان بیش از پیش فعال و مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

یاسر جمالی افزود: در این راستا تلاش می‌شود با استعدادیابی زمینه برای رونق ورزش بادبانی در استان بوشهر فراهم شود.

رئیس هیات بادبانی استان بوشهر نیز گفت: این استان با تدوین برنامه بلند مدت تلاش می‌کند ورزشکاران هم‌استانی به موفقیت‌های چشمگیری در رشته بادبانی دست پیدا کنند.

مهران راویان افزود: در برنامه‌ریزی صورت گرفته بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزشکاران شاخص رشته بادبانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *