امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت برای ایجاد پیوند موثر میان صنعت و فرهنگ

پاکدشت – ابتکارآنلاین: تعدادی از اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد با دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در نشست هم اندیشی فرهنگ، هنر و صنعت حضور یافتند.
کد خبر: 10122
زمان انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ بعد از ظهر -
38 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – نشست هم اندیشی رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی عباس آباد با هدف ارائه خدمات مطلوب برای جامعه کارگری و صاحبان صنایع علاقه مند به فرهنگ و هنر و نیز کارآفرینی برای هنرمندان صورت پذیرفت.

مرتضی علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از قبول دعوت اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس آباد گفت: ظرفیت بالای فرهنگ، هنر و صنعت شهرستان نیازمند پیوند عمیق از طریق برنامه ریزی موثر و همت جدی است تا برکات این همبستگی در رشد ارتقا سطح فرهنگ، هنر و صنعت نمود یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با اشاره ظرفیت بالای بخش صنعت در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط در ترویج فرهنگ کار و نیز سلامت روان افراد جامعه بسیار مهم بوده و مسئولان قطب های صنعتی کشور و به طور خاص در این شهرستان شایسته است به واسطه حضور طیف وسیعی از افرادی که در محیط های صنعتی کار می­کنند و نیز کارآفرینان ارزشمند و اثرگذاری که با تلاش و دانش خود در چرخاندن چرخ اقتصاد و صنعت نقش آفرین هستند، برنامه ریزی اصولی و دقیق و اثرگذار داشته باشند.

همچنین وی با اشاره به ایجاد بخش های متنوع در حوزه فرهنگ و هنر تصریح کرد: فصل مشترکی از برنامه های فرهنگی و هنری در بخش های صنعتی با استفاده از ظرفیت کاروان هنر، هنرمندان نمایشی و سینمایی، ادبی و تجسمی و با تفاهم با اهل صنایع در نحوه برگزاری طبق شرایط و نیازسنجی کارشناسی شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است در این دیدار میهمانان با برشمردن مواردی چون تلاش برای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و ظرفیت بالای بخش های صنعتی، آمادگی خود را از طرح های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند.

گفتنی است که نگارش، رونمایی و معرفی کتاب های کارآفرینان برتر، برگزاری نمایشگاه های هنر و صنعت، برگزاری تعزیه در دهه اول و دوم محرم، تولید نمآهنگ و اجرای جشن های نشاط آور برای صنعتگران، کارگران و خانواده هایشان از تفاهم های صورت گرفته در این دیدار بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *