امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشگیری، نخستین و مهمترین گام در زنجیره مبارزه با مواد مخدر است

شیراز – ابتکارآنلاین: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دسترسی به مواد مخدر بسیار آسان شده است، گفت: پیشگیری نخستین و مهمترین گام در زنجیره بحث مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است.
کد خبر: 10128
زمان انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ بعد از ظهر -
51 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – اسماعیل قزل سفلی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در شیراز افزود: باید همه توان خود را در حوزه پیشگیری از اعتیاد بگذاریم زیرا اثر بخش ترین گام در مبازره با مواد مخدر است و یقینا منجر به نتایج مطلوب تر و بهتری خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان اعتیاد تاکنون بسیار هزینه شده اما موفقیت چندانی حاصل نشده که البته این عدم موفقیت در کل دنیا تجربه شده و بنابراین باید به سمت پیشگیری برویم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: در بحث مقابله با مواد مخدر زنجیره سوم نیز کار و اشتغال بهبود یافتگان است تا با ایجاد فرصت شغلی برای بهبود یافتگان، آنها را به زندگی امیدوار کنیم.

قزل سفلی افزود: گام بعد در مقابله با مواد مخدر صیانت از موفقیت ها و مراقبت دائمی از بهبود یافتگان و گام پنجم نیز مقابله با تهدیدات این حوزه است.

وی ادامه داد: هر یک از دستگاه ها در بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر مسئولیتی عهده دار هستند مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها که در حوزه پیشگیری مسئولیت مستقیم دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه امروز دسترسی به مواد مخدر بسیار آسان شده است، گفت: این در حالیست که تاکنون شاهد زحمات و اقدامات بسیاری در بحث مبارزه با مواد مخدر از سوی دستگاه های مختلف هستیم و ضربات سخت و سنگینی هم به فعالان این حوزه وارد شده است.

قزل سفلی، استان فارس را از استان های موفق در شورای مبارزه با مواد مخدر کشور دانست و افزود: باید با هم افزایی و هماهنگی بیش از گذشته در بحث مبارزه با مواد مخدر گام برداریم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *