امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت در شهرستان پاکدشت برگزار شد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: آیین رونمایی از طرح اوقات فراغت در فصل تابستان شهرستان پاکدشت با حضور فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات و نهادهای دولتی و فرهنگی و مردم نهاد،دانش آموزان و مدیران و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد، صبح روز سه شنبه ششم تیرماه جاری در سالن کانون شهدای دانش آموزی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: 10156
زمان انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – برنامه های اوقات فراغت شهرستان پاکدشت با هدف گسترش فضای فرهنگی هنری و ارائه خدمات مطلوب به مناطق کم برخوردار شهرستان با پرهیز از تمرکزگرایی صورت می گیرد.

اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن گرامی­داشت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضاییه با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد اوقات فراغت شهرستان، از کلیه دست اندرکاران این جریان سازنده قدردانی کرد. اردستانی همچنین تربیت بدون توقف را از شعارهای سازنده این رویداد مهم دانست و خواستار تلاش مضاعف و جهادی مسئولان و نهادهای اجرایی در این مسیر طلایی شد.

وی تصریح کرد: عدالت اجتماعی در پرتو تلاش و خدمت رسانی مطلوب باید صورت بپذیرد و از ظرفیت مدرسه، خانواده و مسجد در طرح مثلث باید به نحو احسن در مسیر خدمت رسانی می توان بهره مطلوب برد.

خاطر نشان می شود حجت الاسلام عابدی پور سخنران این مراسم ضمن اشاره به ظرفیتهای خوب پیش آمده و طرح مباحث تعلیمی و تربیتی گفت: اگربرای اوقات فراغت خود فکری نکنید،شیطان برای شما فکر می­کند.پس شایسته است خویش را در مسیر آرمانی که خداوند تعیین کرده قرار بدهیم و بدانیم منزلگه اصلی ما این جهان خاکی و محدود نیست.

همچنین مرتضی علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از این اتحاد سازنده میان نهادهای مرتبط با طرح غنی سازی اوقات فراغت و حمایت و پشتیبانی از طرح مثلث، خانواده، مسجد و مدرسه را به عنوان سه حوزه تربیتی تاثیر گذار در شکل گیری هویت ایرانی اسلامی برشمرد.

گفتنی است در طرح اوقات فراغت ۲۰۰ پایگاه تابستانی در مناطق مختلف شهرستان و در قالب مدرسه،مسجد، محله، مرکز فرهنگی هنری،خانه فرهنگ، فرهنگسرا و باشگاه ورزشی،پایگاه بسیج و …توسط ستاد مردمی سازی تعیین و در مسیر غنی سازی اوقات فراغت آماده ارائه خدمات به شهروندان و اهالی روستاهای شهرستان می باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *