امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس کمیته امداد عنوان کرد؛

ذبح ۷۰ هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)

قم – ابتکارآنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ذبح ۷۰هزار رأس دام در طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در روز عید سعید قربان در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: 10236
زمان انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ بعد از ظهر -
43 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر، سید مرتضی بختیاری ظهر پنجشنبه در همایش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در نهادینه کردن آن مشارکت خوبی داشته اند و باید بیان داشت جامعه‌ای که اهل فرهنگ خیر و نیکوکاری باشد ذلیل نخواهد شد.

بختیاری عنوان داشت: هم اکنون تعداد ۸۰۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور در راستای خدمت رسانی به نیازمندان فعالیت دارند و قربانی‌هایی که امروز صورت می‌گیرد با همکاری و مشارکت این مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان می‌رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: برپایی همایش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران در راستای گسترش فرهنگ قربانی در جهت کمک به نیازمندان است و نام مبارک امام زمان (عج) و همچنین جایگاه این مسجد باعظمت بر برکت این اقدام افزوده است و بسیاری از مردم و خیرین قربانی خود را با این نیت با ارزش انجام می‌دهند و گوشت قربانی را به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی بیان داشت: یکی دیگری از کارهای بزرگی که انجام شده است، کارت نان و طرح خیرات نان است که بنیاد وفاق سبز علوی این کار را به خوبی دنبال کرده است و بسیاری از خیرین در اقسانقاط کشور می‌خواهند از طریق اهدای نان به دیگران کمک کنند که این امر با این طرح امکان‌پذیر شده است.

بختیاری عنوان داشت: با اجرای این طرح می‌توانیم اعلام کنیم که در ایران هیچ کسی گرسنه سر بر بالین نخواهد گذاشت و از این طریق نان شب افراد نیازمند تأمین می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز داشت: در سال گذشته ۳۰ هزار رأس دام در طرح نذر قربانی عید قربان برای سلامتی امام زمان (عج) هدف گذاری شده بود که البته این آمار به ۵۰ هزار رأس دام افزایش یافت.

وی ادامه داد: برای سال جاری نیز قربانی تعداد ۷۰ هزار رأس دام سبک و سنگین هدف گذاری شده است که امیدواریم آمارها بیش از این میزان شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *