امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک ها مستمری مددجویان را به عنوان ضامن در نظر بگیرند

خراسان رضوی – ابتکارآنلاین: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانکها خواست مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را به عنوان ضامن در نظر بگیرند.
کد خبر: 10406
زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در نشست کارگروه اشتغال خراسان رضوی افزود: پارسال با همکاری بانکهای عامل تا حدی پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد تسهیل شد اما بسیاری از موارد نیز بوده است که فرد، بدون ضامن بوده و پرداخت وام به او با مشکلات زیاد انجام گرفته است.

وی اشتغال را جزو مسایل راهبردی اعلام و بیان کرد: برای رفع نیاز نیازمندان و فساد در جامعه ایجاد شغل ضروری است و بدون ایجاد اشتغال نمی توان فقر و فساد را از جامعه ریشه کن کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به این که ۴۸ درصد از اشتغال مددجویان این نهاد در اختیار بانوان است گفت: زمینه ای فراهم می کنیم که بانوان مددجو نیز برای دریافت وام از بانک مشکلی در ضمانتها نداشته باشند.

بختیاری افزود: مقام معظم رهبری به صورت کتبی از کمیته امداد امام خمینی (ره) خواسته اند که توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان را در صدر برنامه های خود قرار دهد که تلاش ما نیز در همین راستاست.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *