امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع ۳۰ هزار وعده غذا در روز عید غدیر از سوی مسجد جمکران

قم – ابتکارآنلاین: مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: تلاش می‌شود تا ۳۰ هزار وعده غذا در روز عید سعید غدیر در مسجد مقدس جمکران با مشارکت خیران تهیه و در بین زائران و منتظران ظهور توزیع شود.
کد خبر: 10436
زمان انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – مجید سلیمیان با تبریک در پیش بودن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: یکی از اعمالی که برای روز عید غدیر سفارش شده است موضوع اطعام است و مسجد مقدس جمکران در راستای تعظیم شعائر برای اطعام زائران در روز عید بزرگ ولایت برنامه ریزی کرده است.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران افزود: تلاش می‌شود تا ۳۰ هزار وعده غذا در روز عید سعید غدیر در مسجد مقدس جمکران با مشارکت خیران تهیه و در بین زائران و منتظران ظهور توزیع شود.

سلیمیان بیان داشت: آحاد مردم نیز می‌توانند در راستای مشارکت در امر اطعام روز عید غدیر در قالب پویش «اطعام غدیر» کمک‌های نقدی خود را به دفاتر نذورات مستقر در مبادی ورودی و صحن‌های مختلف مسجد مقدس جمکران اهدا کنند.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران افزود: مردم می‌توانند با هر توان مالی با اهدا مبلغ دلخواه و یا به صورت میانگین برای هر وعده غذا مبلغ ۴۵ هزار تومان پرداخت کنند تا ضمن تهیه غذا در روز عید غدیر این اطعام در بین نیازمندان و محرومان توزیع شود.

وی گفت: بانیان و خیرینی که تمایل دارند در این پویش مشارکت داشته باشند می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق شماره حساب ۱۵۵۵۵۳۱۳/۵۵ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۴۸۹۴۸ به نام مسجد مقدس جمکران واریز کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *