امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملکرد دولت سیزدهم موفق بوده است

زنجان – ابتکارآنلاین: دبیر کل جبهه پایداری گفت: عملکرد دولت سیزدهم را در مجموع موفق می‌دانیم که این موضوع به معنی نبود نقص در کار دولتمردان نیست.
کد خبر: 10452
زمان انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – صادق محصولی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان به فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: رییس جمهور، کشور را از جهت وابسته بودن به مرزها به توانایی ها و پتانسیل های کشور متکی کرده که این موفقیت و توفیق بزرگی است.

وی اضافه کرد:این در حالی است دولت گذشته هزاران میلیارد تومان بدهی به کشور تحمیل کرد به طوری که مجبور بود ماهانه بدهی و هزینه های گذشته را پرداخت کند.

دبیر کل جبهه پایداری ادامه داد: این پرداخت بدهی ها در شرایط تحریمی کشور و مسائلی از قبیل آشوب هایی انجام می شد که با دسیسه دشمنان رخ می داد.

وی با تاکید بر اینکه دولت موفق بوده و مسوولان نیز در راستای خدمت رسانی تلاش می کنند، اظهار داشت: دولت سیزدهم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و این مهم منوط به فعالیت های مجاهدانه و شبانه روزی نیروهای انقلابی است.

محصولی با بیان اینکه دولت می تواند با کنار گذاشتن نیروهایی که مشی این دولت را قبول ندارند، عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد، افزود: نیروهای دلسوز و فعالیت های مجاهدانه لازمه پویایی دولت سیزدهم است.

وی اضافه کرد: کشورمان در شرایط جنگی قرار دارد و امیدواریم با همدلی سه قوا، نتایج بهتری به دست آید که در صورت جا به جایی مدیران نیز می توان وضعیت بهتری را شاهد بود.

محصولی همچنین به فعالیت های اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: دولت در این بخش موفقیت های داشته اما خرابی ها زیاد است و اغلب مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند و باید تلاش بیشتری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی نیازمند به کارگیری نیروهای جهادی است، گفت: باید رئیس جمهور بر نحوه عملکرد مدیران زیر مجموعه خود ارزیابی دقیقتری داشته باشد.

دبیر کل جبهه پایداری همچنین عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی را موفق ارزیابی کرد و گفت: برخی ها می گویند توجه به نیروهای داخلی به معنی فقدان سرمایه‌گذاری و تعامل با کشورهای های مختلف است درحالیکه امروز شاهد عضویت ایران در شانگهای هستیم که موفقیت کمی نیست.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم بدون خدشه به عزت مذاکره می کند و در یک حالت برابر این مهم را مورد توجه قرار داده و تعاملات سازنده ای با کشورهای منطقه و آسیایی برقرار کرده است.

محصولی افزود: به طور قطع سیاست ها و دیپلماسی دولت موفق بوده است و باید در این حوزه کار جهادی انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های دولت بحث رسانه ای و فقدان اطلاع رسانی از فعالیت های انجام گرفته است، افزود:دولت در کار رسانه فشل عمل می کند و آنگونه که باید و شاید اطلاع رسانی نمی کند و این مشکل بزرگی است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *