امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه گلستان:

امروز انقلاب اسلامی ما شعاعی از حادثه غدیر است

بهارستان – ابتکارآنلاین: امام جمعه گلستان گفت: تمام دستگاه ها،مراکز علمی و نهادها در خصوص عفاف و حجاب مسئولیت دارند.
کد خبر: 10491
زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام محمود نورپور ضمن تبریک عید سعید غدیر خم یادآور شد: غدیر خم سند حقانیت اهل بیت (ع) و جهان تشیع و عید کمال دین و اتمام نعمت و روز یاس دشمنان و سرور مؤمنان است.

وی افزود: دشمنان از صرف نماز روزه و احکام عملی و فروعات دین به هیچ وجه نمی‌ترسند آنچه دشمن را به هراس می‌اندازد و منافع نامشروع آنان را تهدید می‌کند ولایت و امامت و تشکیل حکومت اسلامی است دشمن از مجری اسلام ناب محمدی هراس دارد.

خطیب نماز جمعه در ادامه افزود: امروز انقلاب اسلامی ما شعاعی از حادثه غدیر است و ولایت فقیه امتداد همان ولایت رسول الله (ص) و امیر مؤمنان (ع) و ائمه علیهم السلام است اگر می‌بینید دشمنان این همه علیه حکومت اسلامی توطئه می‌کنند به خاطر تأثیرگذاری آن است.

وی سپس ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب و تسلیت سالروز شهدای مسجد گوهرشاد که در راه دفاع از عفاف و حجاب به شهادت رسیدند، یادآور شد: حجاب از ضروریات و احکام مسلم اسلام است و همه دستگاه‌ها و نهادها و مراکز علمی و آحاد مردم در برابر نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت دارند.

نورپور گفت: درباره حجاب نباید منفعلانه عمل کرد، باید با ظرافت و برنامه دقیق کار را به طور جدی دنبال کرد، بدانید تمام تلاش دشمنان قسم خورده، نشاندار و بی‌نشان جمهوری اسلامی پیاده کردن و تکرار تاریخ تلخ اندلس در این کشور علوی است.

وی گفت: هر کس دل در گرو اهل بیت و اسلام ناب دارد و هرکس ایران اسلامی و اسلام را دوست دارد باید تلاش کند که نگذارد نقشه دشمن در این کشور پیاده شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *