امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش عمده صنعت کشور دچار مشکل شده است

شیراز- ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه فجر فارس، با بیان اینکه بخش عمده صنعت کشور دچار مشکل شده است، گفت: باید در جهت رفع موانع و گره گشایی از مشکلات گام برداریم.
کد خبر: 10566
زمان انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ بعد از ظهر -
40 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار یدالله بوعلی در مراسم معارفه مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز افزود: مشکلات هر یک از صنایع و واحدهای صنعتی باید ابتدا عارضه یابی شده و پس از مشخص شدن مشکل اصلی نسبت به حل آن اقدام شود.

وی ادامه داد: برخی مواقع مسایل و مشکلات چندان پیچیده، تخصصی و سخت نیست و با رایزنی و هماهنگی می توان آنها را حل و فصل کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: امروز می توانیم ادعا کنیم که طی یک سال گذشته، مجموعه سپاه و بسیج در هرکجا که ورود کردند موفق شدند کاری را به سرانجام رسانده و مشکلی را حل کنند.

سردار بوعلی گفت: استان فارس از استعدادهای درخشان، خلاق و مبتکر برخوردار است و با وجود چنین استعدادهایی در عمل نشان داده‌ایم که می توانیم کارهای خوب و بزرگی را انجام دهیم.

محمد رحمانی طی حکمی از سوی سردار سرتیپ یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز منصوب شد.

در حکم فرمانده سپاه فجر فارس خطاب به رحمانی آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه ها و وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده ها میلیونی گام‌های موثری بردارید.

کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن در حوزه منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی و معادن شهر شیراز فعالیت دارد.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *