امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تماشاخانه سیار میهمان کودکان و نوجوانان کنگاوری شد

کرمانشاه – ابتکارآنلاین: گروه نمایش عروسک‌های جادویی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری روز با اجرای تئاتر زنده میهمان کودکان و نوجوانان کنگاوری بود.
کد خبر: 10714
زمان انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ بعد از ظهر -
50 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران که به مناطق کم برخوردار، حاشیه نشین اعزام می‌شود، با پیگیری کانون کنگاور و با حضور در معبد آناهیتای این شهرستان به اجرای برنامه پرداخت.

تریلی سیار کانون که به اتفاق گروه نمایشی عروسک‌های جادویی به اجرای برنامه زنده می پردازد در بین استقبال گسترده کودکان و نوجوانان کنگاوری قرار گرفت.

هدف از اجرای این برنامه‌ها ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان است.

رعایت عدالت فرهنگی و هنری در سطح مناطق مختلف به ویژه مناطق کم برخوردار از دیگر اهداف حضور تماشاخانه سیار در استان کرمانشاه است که با همکاری مسئولان استانی انجام می‌شود.

اجرای فعالیت‌های هنری به‌ویژه نمایش عروسکی تاثیرات عمیقی بر مخاطبان می‌گذارد و قدرت تعقل، تفکر و تخیل را در کودک فعال می‌کند.

ارتباط خوب کودکان با نمایش ها و همراهی شخصیت‌های نمایش تا پایان اجرا یکی از نکته‌های قابل توجه حضور این نمایش بر روی صحنه تماشاخانه سیار در کنگاور بود. آشنایی با تکنیک عروسکی و صداپیشگی‌های زیاد این نمایش یکی از هدف‌های انتخاب این اثر برای اجرا در این برنامه‌هاست. همچنین برگزاری مسابقه با هدف وحدت و همدلی در مشارکت و انجام بازی‌های گروهی نیز یکی دیگر از هدف‌های مهم این برنامه‌هاست.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *