امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای نگهبان جایگاه والایی در کشور دارد

خرم‌آباد – ابتکارآنلاین: امام جمعه الیگودرز گفت: شورای نگهبان جایگاهی والا ، خطیر و راهبردی در کشور دارد و به همین جهت همواره مورد هجمه دشمنان قرار دارد.
کد خبر: 10726
زمان انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ بعد از ظهر -
54 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان اظهار کرد:: شورای نگهبان از جمله ارکان نظام حاکمیتی می باشد که اجازه انحراف نظام اسلامی و دستگاهها را از قانون اساسی نمی دهد.

امام جمعه الیگودرز افزود: عملکرد شورای نگهبان هم می تواند مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد اما وقتی تصمیمی در این شورا گرفته شد همه باید تابع قانون باشند حتی کسانیکه مخالف این تصمیمات هستند.

وی افزود: خوشبختانه در مدت عمر تاسیس شورای نگهبان هیچ عامل و فشاری نتوانسته بر تصمیمات این نهاد تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام سرلک ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی گفت: اگر چه گامهای بزرگی برای عدالت اجتماعی و رفع فقر برداشته شده است اما متاسفانه برغم اقدامات صورت گرفته همچنان شاهد چهره زشت فقر در جامعه هستیم که تقویت مدیریت کارآمد و توجه ویژه به گروههای هدف و ایجاد رفاه عمومی باید مد نظر قرار گیرد .

وی به سفر رییس جمهور به کشورهای آفریقایی اشاره نمود و افزود: قاره آفریقا دارای فرصت های فراوان و بی بدیلی است که در پی دیپلماسی موفق و سیاست خارجی رییس جمهور این سفر صورت گرفته است اما عده ای که دلشان برای مردم نمی سوزد سفر رییس جمهور به این قاره را زیر سوال می برند خطیب نماز جمعه با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: ماههای محرم و صفر فرصتی است برای شناخت بیشتر دین و کسب معرفت که امیدواریم همگان از این فرصت ها بهره مند شوند .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *