امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم ما برای حضور در انتخابات با بصیرت و شناخت عمل کنند

پردیس – ابتکارآنلاین: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان پردیس گفت: در انتخابات اسفند ماه سالجاری (مجلس شورای اسلامی) ۷۰۰ ناظر خواهر و برادر بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت خواهند کرد.
کد خبر: 10718
زمان انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام مهدی احمدی روز جمعه در حاشیه برگزاری همایش فصلی ناظرین انتخابات شهرستان پردیس با اشاره به استقبال خوب ناظران در این نشست، اظهار داشت: جلسات بصیرتی در موضوع و مباحث انتخابات، چالشها و رفع شبهات ناظران سالی دو مرتبه برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به انتخابات پیش رو، برگزاری نشست ها در سالجاری اهمیت بیشتری دارد و در جلسات فصلی ثبت نام اعضای جدید نیز انجام می شود.

احمدی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای در این نشست مورد تاکید قرار گرفت و مسابقه ای در حوزه صندوق های رای برای ارزیابی وضعیت آمادگی حاضران در این نشست در بین ناظران برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت در انتخابات اسفند ماه پیش بینی می شود که در حدود یک هزار صندوق رای در سطح شهرستان فعال باشند که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان پردیس ضمن تقدیر از ناظرین شهرستان در همراهی خود با دفتر نظارت ، اظهار داشت: ناظرین که از اقشار مختلف هستند، برای فعالیت خود هیچ پولی دریافت نمی کنند و به صورت خود جوش در جلسات و در برگزار ی انتخابات حضور دارند و زحمات آنها در طی سنوات گذشته تاکنون قابل تقدیر است.

احمدی با دعوت از شهروندان برای حضور پر شور شهروندان در انتخابات ، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو منتظرحضور گرم ، پر شور و بصیرتی شهروندان در پای صندوقهای رای هستیم.

وی یادآور شد: مردم ما برای حضور در انتخابات با بصیرت و شناخت عمل کنند و اگر حرف های دیگران را می شنوند قدرت نقد هم داشته باشند.

این نشست با حضور سردار سالار آبنوش مشاور رئیس سازمان بسیج کل کشور و اعضای شبکه نظارت، معاونین نظارت، ناظرین مسئول خواهر و برادر در مسجد الزهرا «س» در فاز یک شهر پردیس برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *