امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی که به عهده ما نهاده شده است

ملارد – ابتکارآنلاین: فرماندار ملارد بابیان اینکه دیدار هفتگی با خانواده های شهدا انگیزه خدمت به مردم را بیشتر می‌کند، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی بیشتر در مسئولان می‌شود.
کد خبر: 10711
زمان انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ قبل از ظهر -
36 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جابر کریمی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم دلبر سعیدی و جانبازان سرافراز نجف سلمانی و علی واحدی در روستای کوشکک شهرستان ملارد اظهار داشت: تکریم خانواده شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و پیگیری انتظارات این خانواده های معظم وظیفه همه مسئولین است.

وی با قدردانی از صبر و صلابت این خانواده ها و اهدای لوح سپاس به آنان بر اهمیت ادامه راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل خانواده های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این ملتند وتکریم آنان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

فرماندار ملارد افزود: خانواده معظم شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و اینک حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی که به عهده ما نهاده شده است.

شهید مدافع حرم دلبر سعیدی در سال ۶۵ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در مصاف با تکفیری‌های داعش در سن ۲۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین جانباز سرافراز نجف سلمانی سرباز وظیفه ارتش در سال ۶۳ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به فیض جانبازی نائل آمده و آزاده جانباز علی واحدی در سال ۶۷ به اسارت رژیم بعث عراق درآمده و پس از تحمل ۲۲ ماه رنج اسارت در سال ۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.

جابر کریمی فرماندار ملارد بهمراه معاونین، بخشدار، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر صفادشت و تعدادی از روسای ادارات با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا، ضمن دیدار و گفتگو با مردم اهالی از نزدیک با مسائل، مشکلات و خواسته های آنان آشنا شدند.

در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در طی سال گذشته در این روستا توسط دستگردی بخشدار صفادشت ارائه گردید.

سپس کمبودها، درخواست ها و مشکلات موجود توسط اهالی و دهیار روستا مطرح شد.

الحاق به بافت و بازنگری طرح هادی روستا، کمبود آب آشامیدنی، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، ارتقاء امنیت، تعریف پروژه از اعتبارات ۸۰ حریم توسط شهرداری بخشی از مشکلات مطرح شده در این برنامه بود.

در ادامه روسای ادارات و دستگاههای خدمات رسان به پاسخگوئی به سوالات طرح شده پرداختند.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *