امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای نوجوانان کانون استان اردبیل تشکیل شد

اردبیل – ابتکارآنلاین: شورای نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با برگزاری اولین نشست خود در مرکز فرهنگی و هنری شماره ‌۲ کانون اردبیل، آغاز به کار کرد.
کد خبر: 10810
زمان انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ۲۵ تیرماه در این جلسه با ابراز خرسندی از تشکیل شورای نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری سعی دارد با تغییر رویکرد خود نسبت به مسائل نوجوانان، آنان را در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف مشارکت دهد.

مدیرکل کانون با اشاره به اینکه نوجوانان از توانایی لازم برای انجام کارهای بزرگ و اثرگذار برخوردارند، تصریح کرد: بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در خط مقدم جبهه در مقابل دشمن ایستادگی کردند، نوجوانان همان دوران بودند و امروز هم اگر فرصت و شرایط لازم را در اختیار نوجوانان قرار دهیم، توانمندی و مهارت خود را در عرصه‌های مختلف ثابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نوجوانان صاحب ایده‌های نو و نظرات قابل‌توجه در امور مربوط به خود هستند، اظهار داشت: نوجوانان سرشار از انرژی و ذهنی خلاق هستند و بهتر از هرکسی روحیات و نیازمندی‌های خود را می‌شناسند، پس چه‌بهتر که این عزیزان امور مربوط به خود را به دست بگیرند و با راهنمایی مربیان مرکز طرح و ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

ملک‌زاده فرد بیان کرد:همین نوجوانان مدیران و تصمیم‌گیرندگان فردای کشور هستند و ما هم تلاش می‌کنیم با مسئولیت دادن و سپردن مدیریت امور نوجوانان در مراکز کانون به این اعضا، آنان را در کسب تجربه برای پذیرش مسئولیت‌های مهم و متعهدانه در آینده‌ای نزدیک یاری دهیم.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مستمر توسط شورای نوجوان کانون استان، از مسئولان استان و شهرستان نیز برای شنیدن نظرات و دیدگاه‌های نوجوانان دعوت به عمل‌آورده و از اساتید و صاحب‌نظران برای کمک به پیشبرد اهداف تربیتی نوجوانان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه اعضای نوجوان مراکز کانون نیز با تأکید بر این مسئله که نوجوانان نیاز به دیده‌شدن دارند، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در ارتباط با فعالیت این شورا پرداخته و پیش‌گامی کانون در ایجاد بستری امن و محیطی سالم که دغدغه اصلی والدین برای فعالیت اجتماعی فرزندان است، را گامی مهم در ایجاد نشاط و شادی و بروز و معرفی استعدادهای نوجوانان شهر عنوان کردند.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *