امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی مهریز یزد پرداخت شد

یزد – ابتکارآنلاین: رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: در یکسال گذشته به ۱۸۰ نفر از مددجویان زیرپوشش دارای شرایط قانونی، بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: 10847
زمان انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مرضیه ابویی مهریزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان افزود: این تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های مختلف خدماتی، کشاورزی، دامداری و تولیدی و همچنین مشاغل خانگی پرداخت شد.

وی با گرامیداشت هفته بهزیستی و قدردانی از همکاری مردم، مسئولان و خیران به اهمیت ارتقای این تعامل و همیاری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه زیرپوشش در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۲ هزار نفر از اقشار مختلف زیرپوشش این مجموعه هستند.

رییس اداره بهزیستی مهریز یکی از مهمترین ضروریات شهرستان را برای کمک به معلولان و سالمندان موضوع مناسب سازی فضای شهر و ورودی ادارات، نهادها و بانک‌ها ذکر کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد محیط شهری در بخش‌های مختلف مناسب سازی شده و امیدواریم امسال موضوع با جدیت پیگیری شود.

ابویی گفت: یکی از مباحث مهم که در بهزیستی سالانه به جد پیگیری و اقدام می‌شود برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای اقشار مختلف بر حسب نیاز است بنحوی که در یکسال گذشته بیش از هشت هزار نفر در این دوره‌های مختلف شرکت کردند.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در مباحث مختلف فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و داشتن یک زندگی مناسب ادامه دارد و این دوره‌های همچنان تا پایان سال در شهرستان پیگیری می‌شود.

رییس بهزیستی مهریز گفت: موضوع تامین مسکن در بخش‌های مختلف و همچنین درمان جامعه هدف جزو مهمترین ضروریات است که تاکنون در این خصوص در شهرستان توسط دولت و با همکاری خیران و همراهی مسئولان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ابویی بیان کرد: در این مدت بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط مردم در قالب مشارکت برای کمک به بهزیستی در اجرا و تحقق اهداف و برنامه‌ها کمک شده که جای سپاس است ولی باید این همراهی‌ها برحسب نیاز برای خدمت به جامعه هدف افزایش یابد.

وی در پایان به سوالات خبرنگاران شهرستان در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *