امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات را بدون اثرپذیری از مسائل سیاسی و حاشیه‌زا برگزار می‌کنیم

قزوین – ابتکارآنلاین: استاندار قزوین گفت: به عنوان خدمت گذار مردم تضمین می‌دهیم که انتخابات بدون اثرپذیری سیاسی، اقتصادی و حاشیه زا برگزار خواهد شد.
کد خبر: 10882
زمان انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- محمدمهدی اعلایی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: موضوع انتخابات کار ویژه اصلی امسال مجموعه دست اندرکاران اجرایی استان است و موضوعی مهم‌تر از موضوع انتخابات در حوزه مباحث سیاسی کشور وجود ندارد، به همین دلیل باید تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات اتخاذ شود.

وی افزود: بدنه وزارت کشور و مدیران سیاسی استان بیگانه با فضای انتخاباتی نیستند و به دقت در برگزاری انتخابات با توجه به انگیزه و انرژی دست اندرکاران این حوزه اطمینان داریم.

استاندار قزوین با بیان اینکه در انتخابات، مجریان و برگزار کنندگان انتخابات از یک سو و مردم از سوی دیگر رسالت‌هایی را برعهده دارند، اضافه کرد: مجریان و متولیان انتخابات باید دقت داشته باشند که برای حسن برگزاری انتخابات و انجام درست همه وظایف خدمت گذاری وارد حاشیه نشوند و اقدامات لازم را با دقت نظر لازم اجرا نمایند.

اعلایی گفت: انتخابات در سرنوشت کشور اثرگذار است و این برنامه ریزی ها برای رقم خوردن سرنوشت کشور انجام می‌شود، آن چیزی که اثرگذار است اراده مردم می‌باشد و آحاد مردم باید آمادگی لازم را برای شرکت در انتخابات و تعیین خط و مشی آینده کشور داشته باشند.

استاندار اضافه کرد: مسیرهای پیش رو کشور با اراده و خواست مردم اتفاق می‌افتد و به برکت خون شهدا و استقامت ملت در مقابل دشمنان، اراده مردم سرنوشت کشور را رقم می‌زند و نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم، چرا که مردم هم به این درک رسیده‌اند که فرق می‌کند که چی کسی بر مصدر امور بنشیند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه برای ارتقا مشارکت باید به مردم تضمین سلامت در انتخابات بدهیم، اظهار داشت: به عنوان خدمت گذار مردم تضمین می‌دهیم که انتخابات بدون اثرپذیری سیاسی، اقتصادی و حاشیه زا برگزار خواهد شد و به دنبال این هستیم که با سلامت کامل و در انتخاباتی با شکوه، اراده مردم شکل بگیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *