امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس کل دادگستری فارس:

با مانع‌تراشان در مسیر توسعه تولید برخورد می‌شود

شیراز – ابتکارآنلاین: رئیس کل دادگستری فارس با تاکید بر اینکه نهادهای مسئول و مدیران استان باید هر نوع مانع در مسیر تولید را رفع کرده و اجازه جولان افراد کارشکن در این حوزه را ندهند، گفت: ما نیز در این مسیر با هر فردی که به صنعت و اشتغال استان لطمه وارد کرده و یا مانع توسعه تولید شود در چارچوب قانون برخورد قضایی خواهیم کرد.
کد خبر: 10924
زمان انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ بعد از ظهر -
79 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام سید کاظم موسوی چهارشنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان افزود: ایجاد موانع از سوی افراد ضمن تعطیلی واحدهای تولیدی استان تبعات فراگیر و گسترده اجتماعی نیز دارد از این‌رو دستگاه قضا به عنوان حامی حقوق عامه مردم از بخش اقتصاد، تولید و صنعت استان حمایت می کند.

او ادامه داد: اراده و تاکید دستگاه قضایی استان بر حرکت چرخ تولید و صنعت فارس است و در همین راستا از تمام فعالیت های اقتصادی سالم و پویا حمایت می کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی در راستای حمایت از تولید و اقتصاد اظهار کرد: رهبر مقام معظم انقلاب در نامگذاری هر سال مسیر حرکت جهادی مردم و مسئولان را مشخص می‌کنند و همه ما موظفیم در عمل به منویات معظم له و اجرای سیاست‌های راهبردی ایشان گام برداریم.

حجت الاسلام موسوی گفت: باید همه مسئولان برای اجرای اقدامات فراقوه‌ای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی به رونق اقتصاد و اشتغال به منظور جبران کمبودهای موجود در سایر حوزه‌ها کمک کنند که ارزیابی ها نشان می‌دهد اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان شده است.

او ادامه داد: ستادهایی مانند تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی بر این مبنا تشکیل شده تا از قانون به منظور حرکت چرخ صنعت و تولید نهایت بهره گرفته شود نه اینکه خود قانون به یک مانع بدل شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی و تعامل خوب اتاق بازرگانی فارس و دستگاه قضایی استان افزود: اتاق بازرگانی فارس تاکنون در بسیاری از زمینه‌های اقتصاد و توسعه استان اقدامات خوبی انجام داده که ما در برخی از آنها در تسهیل فضای کسب و کار پیشرو هستیم.

رئیس کل دادگستری فارس اظهار کرد: انتظار است ایده‌پردازی و خلاقیت اتاق بازرگانی فارس با تکیه بر دانش و تجربیات اجرایی بالا در ارائه راهکارهای حل مشکلات اقتصادی استان مستمر باشد و الگوهای توسعه‌ای را برای ارائه به کشور و استان تهیه کند.

آماده تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان برای رونق تولید هستیم

رئیس اتاق بازرگانی فارس نیز هم گفت: تلاش ما در دور دهم فعالیت اتاق بازرگانی فارس بر بهبود فضای کسب و کار استان، جلوگیری از تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی و رونق تولید و صنعت استان است و در این زمینه تعامل و هم‌افزایی با تمام دستگاه های اجرایی استان را دنبال می کنیم.

محمدصادق حمیدیان افزود: در کنار بخش دولتی مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را احصاء و برای رفع موانع پیش روی آنها پیشنهادهای کاربردی و کارشناسی ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد: حیات کشور از مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید می گذرد و تولید، اقتصاد و معیشت عمومی از مهمترین امور در جامعه است که اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی توجه به رونق تولید و حفظ واحدهای تولیدی استان را با جدیت دنبال می‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *