امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتاق مادر و کودک در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

یاسوج – ابتکارآنلاین: مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی اتاق مادر و کودک در محل اداره کل بهزیستی این استان در راستای طرح" جوانی جمعیت" خبر داد.
کد خبر: 10966
زمان انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ قبل از ظهر -
40 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد کریم آریا روز جمعه به ایرنا گفت: اتاق مادر و کودک براساس ماده ۲۲ قانون حمایت از جمعیت و جوانی برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال این سازمان راه اندازی شده است.

وی افزود: اتاق مادر و کودک استان با رعایت استاندارهای لازم و افزون بر ۵۰ میلیون تومان اعتبار راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان حمایتی به عنوان متولی پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و در راستای مسئولیت های اجتماعی ، خود را ملزم به اجرای طرح های تثبیت جایگاه خانواده می داند.

آریا افزود: سازمان بهزیستی از هرگونه طرح و یا برنامه در خصوص تسهیل گری برای تحقق و اجرای برنامه های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده استقبال می کند.

پیشتر مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم بر الزام ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و راه اندزی اتاق مادر و کودک توسط دستگاه های اجرایی با رعایت استانداردهای لازم تاکید کرده بود.

عاطفه السادات مدبر نژاد افزود: عملکرد بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین دستگاه اجرا کننده قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده قابل تجلیل است.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *