امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمنان برای دورکردن جوانان ازاهل بیت (ع) نقشه دارند

پردیس – ابتکارآنلاین: امام جمعه پردیس با اشاره به نقشه دشمنان برای دور کردن جوانان از اهل بیت (ع) گفت: دشمن با برنامه ریزی روی جوانان برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.
کد خبر: 11084
زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید حسین حسینی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در دفتر امام جمعه پردیس اظهار داشت: حضور پر شور جوانان در مجالس و هیاتهای عزاداری نقشه های دشمنان را برای دور کردن جوانان از اهل بیت (ع) نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه محرم امسال جوانان و نوجوانان بیش از سالهای گذشته در مجالس عزاداری و هیاتها حضور دارند، خاطرنشان کرد: در هیات عزاداری قاسم بن الحسن (ع) شهر بومهن چهار هزار نفر که بیشتر آنها جوان هستند برای سیدالشهدا (ع) عزاداری می کنند.

وی ادامه داد: در ماه محرم اباعبداالله عاشقان خود را گرد هم می آورد و مردم هم به روش های مختلف ارادت خود را نشان می دهند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: راه اندازی هیات ها، برگزاری مجالس روضه و عزاداری از سالهای قبل بهتر است و ما هم بنا بر وظیفه هر شب از ۸ تا ۱۰ هیات سرکشی و حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: جوانان ما به جای اینکه در صف و لشکر دشمن باشند در صف و لشکر سید الشهدا (ع) و امام زمان (عج) قرار گرفتند.

حسینی اضافه کرد: امروز روز قاسم بن الحسن (ع) بود به همین مناسبت در دفتر برنامه عزاداری و سخنرانی با محوریت جوانان ورزشکار برگزار شد و حضور جوانان در این مراسم قابل تقدیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: جوانان ورزشکار علاقمند به عزاداری اباعبدالله (ع) هستند.

کاظم شادمهر اظهار داشت: در روز منتسب به قاسم بن الحسن (ع) با حضور دختران و پسران ورزشکار برنامه عزاداری در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

وی ادامه داد: سخنرانی مذهبی، سینه زنی، نوحه خوانی بخشی ازمراسم بود که شاهد حضور خوب جوانان ورزشکار، مربیان و روسای هیاتهای ورزشی بودیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: بنا بر سنت هر ساله در این روز مراسم عزاداری در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می شود و امسال تعدادی از جوانان ورزشکار دختر و پسر در این مراسم حضور داشتند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *