امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲ سرمایه گذار برای احداث سایت اهداف پروازی در قم اعلام آمادگی کرده اند

قم – ابتکارآنلاین: رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی هیات تیراندازی این استان ۲ سرمایه‌گذار جهت احداث سایت اهداف پروازی در قم اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: 11085
زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ بعد از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – محمد جواد متقیان نژاد عصر دوشنبه در حاشیه بازدید مسئولان هیات تیراندازی استان به همراه کارشناس فدراسیون تیراندازی از ۲ زمین مدنظر جهت احداث سایت اهداف پروازی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اقدام های لازم توسط این سرمایه گذاران جهت احداث سایت انجام شده است و در صورت تایید از سوی مراجع ذیصلاح به زودی شاهد راه‌اندازی سایت اهداف پروازی توسط بخش خصوصی در استان قم خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه بازدید امروز گفت: رئیس هیأت تیراندازی استان به همراه کارشناسان فدراسیون تیراندازی ، دبیر هیات و سرمایه گذاران از ۲ زمین پیشنهادی و در نظر گرفته شده بابت احداث سایت اهداف پروازی جهت ارائه نظرهای کارشناسی بازید به عمل آوردند.

متقیان نژاد پیش تر گفته بود: زمین لازم برای ایجاد سایت تیراندازی اهداف پروازی قم مشخص و به دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفی شده‌است.

وی بیان کرده بود که جلسه ای بین استاندار قم، رئیس فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار شده و از تصمیم‌هایی که در این جلسه گرفته شده است این بود که قطعه زمینی برای احداث سایت اهداف پروازی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان یا هیات تیراندازی قرار گیرد، هم چنین یک زمین نیز برای سایت میدان تیراندازی اختصاص داده‌ شود.

متقیان‌نژاد گفته بود: این هیات از نظر تجهیزات و امکانات کمبودهایی را داشت که استاندار قم قول مساعد داده‌است در تجهیزات کمک کار ما باشد تا قم یکی از پایگاه های های تیراندازی درکشور شود.

وی همچنین گفته بود : فدراسیون تیراندازی نیز وعده داده‌است در صورت راه اندازی سایت اهداف پروازی در قم فشنگ و تجهیزات لازم را تخصیص دهد.

بنا بر کسب اطلاع خبرنگار ایرنا، زمین مدنظر گرفته شده برای سایت اهداف پروازی استان قم در شهرستان کهک است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *