امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تونل تنگه زاغ حاجی‌آباد بازگشایی شد

بندرعباس – ابتکارآنلاین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: تونل تنگه زاغ در محور بندرعباس به حاجی‌آباد با تلاش عوامل راهداری و همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی استان، بازگشایی شد.
کد خبر: 11106
زمان انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – عباس شرفی افزود: پس از وقوع تصادف و آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) در محور بندرعباس- حاجی‌آباد که حدود ساعت سه بامداد روز یکشنبه یکم مردادماه رخ داد، بلافاصله عملیات امداد رسانی و بازگشایی تونل با تلاش شبانه‌روزی همکاران راهداری آغاز شد که اکنون این مسیر پاکسازی و ایمن‌سازی شده و مردم می‌توانند تردد کنند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه همچنان اثرات دود و خاک حاصل از انفجار در تونل است لذا تمام کاربرهای جاده‌ای هنگام استفاده از این تونل، احتیاط کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: در زمان وقوع حادثه، تردد در مسیر بندرعباس به حاجی‌آباد و برعکس به صورت دوطرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور با ترافیک سنگین در حال انجام بود اما در حال حاضر ترافیک در این محدوده روان است و خودروها در حال تردد از این تونل هستند

شرفی تاکید کرد: مردم برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ بگیرند.

بامداد امروز (یکشنبه) حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه شب، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین در محور رفت تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) دچار آتش‌سوزی شد که با تلاش راهداران هشت دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل بیرون کشیده شد و طبق آخرین آمار تاکنون چهار فوتی داشته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *