امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دختران امروز در روشنگری حق نقش ارزشمندی دارند

زنجان – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دختران امروز در روشنگری حق با توجه به توانمندی‌های بالقوه در فضای هنری، نقش ارزشمندی دارند.
کد خبر: 11125
زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ قبل از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت‌الاسلام محمد قمی شامگاه سه شنبه در حاشیه اجتماع عظیم دخترانه «من دختر حسینم»، در جمع خبرنگاران گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که زنان پیشگام‌تر از سایر استان‌ها در مبارزه با ظلم و طاغوت به میدان آمدند و حرف حق را فریاد زدند، همین موضوع و اتفاق به یک خاطره ماندگار در ذهن همه ایرانی‌ها تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: دختران امروز حتماً باید برای روشن کردن حق به خاطر ظرافت‌ها، لطافت‌ها و هنرشناس بودن‌شان بیش از هر کسی در این زمینه مؤثر باشند.

حجت الاسلام قمی با یادآوری اینکه عاشورا به معنای واقعی کلمه، روشن کردن حق و مبارزه با ظلم است، خاطرنشان کرد: با توجه به آثاری که از دختران زنجانی در فضاهای هنری مشاهده کردیم، این توانمندی را به عینه دیدیم، به همین خاطر معتقدیم این دختران قادرند بیش از بقیه و پیش از همه، همانند دختران امام حسین (ع) در فضای روشنگری اذهان عمومی جامعه قرار گرفته و بیشترین اثربخشی را داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که امروز نیاز به امید دارد، نباید به آن امید واهی بدهیم، ادامه داد: در این راستا دختران زنجانی می‌توانند خوبی‌های این جامعه را در فضای هنری به تصویر کشیده و امید واقعی را به جامعه دهند تا منجر به روشن کردن حق و مبارزه با ظلم شود، به همین خاطر امید زیادی به آینده ایران اسلامی داریم.

حجت‌الاسلام قمی عنوان کرد: یکی از مقدمات آینده روشن و فتح قله‌ها، رویاهایی است که همین دختران می‌توانند با زبان هنری خود آن را بیان کنند و بهترین اتفاقات را با الهام گرفتن از دختران امام حسین (ع) در پایتخت شور و شعور حسینی رقم بزنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *