امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش محسوس دمای هوا طی فردا در اردبیل

اردبیل – ابتکارآنلاین: مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی روز جمعه و همزمان با عاشورای حسینی افزایش دما در سطح اردبیل محسوس تر خواهد بود.
کد خبر: 11184
زمان انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ بعد از ظهر -
55 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – مجید کوهی در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی فردا در غالب مناطق شاهد حاکمیت هوای گرم تابستانه خواهیم بود و افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه جو استان امروز و فردا نسبتاً پایدار است، گفت: لذا به هم استانی‌ها توصیه می‌شود با توجه به افزایش مصرف حامل‌های انرژی در تجهیزات برودتی صرفه جویی‌های لازم را به عمل آورند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه هفته آتی، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، جریانات مرطوب خزری تقویت می‌شود و با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو در برخی از مناطق وزش تندبادهای لحظه‌ای، افزایش ابر و رگبار باران و یا رعد و برق در نواحی مستعد احتمالاً تگرگ انتظار می‌رود.

کوهی با بیان اینکه اوج ناپایداری‌ها طی روز یکشنبه علی الخصوص در مناطق مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *