امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت بیش از ۶ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل – ابتکارآنلاین: رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۴ ماهه گذشته ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است.
کد خبر: 11202
زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور خلخال گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۷۰۴ تردد ثبت شده بود در ۴ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را در تردد شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۷۵۷ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۲۵۰ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۹۳۵ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۴ ماهه گذشته افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در ۴ ماهه گذشته افزایش ۳ درصدی تردد را در مبادی خروجی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در ۴ ماهه سال گذشته ۲ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۷۶۹ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که این رقم در ۴ ماهه گذشته ۲ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۲۵۰ تردد بود.

نسیمی محور‌های اردبیل-آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل-مغان را دارای محور‌های پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۵ میلیون تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، ۴ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۴۶۶ تردد در محور اردبیل-نیر و بلعکس و ۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۶۵ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

او فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *