امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند

ملارد – ابتکارآنلاین: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت: زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند.
کد خبر: 11190
زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ قبل از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – اکرم حاجی زاده صبح شنبه در نشست تخصصی زنان عاشورایی با رویکرد صیانت از جمعیت که با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی بخش صفادشت برگزار شد اظهار داشت: زنان رشد یافته مکتب حسینی تحول آفرینند و با بصیرت و خودآگاهی جامعه را به سوی خیر و صلاح راهبری می‌کنند.

حاجی زاده گفت: دامن این مادران بصیر است که کانون پرورش نسلی فرهیخته است، نسلی که قداست خانواده و میهن و نظام را می‌شناسد و برای اعتلای آن تلاش می‌کند، لذا دغدغه مند کردن مادران نسبت به آینده فرزندان خود و جامعه ضروری است.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد با بیان اینکه امید آفرینی و تقویت ایمان اصلی ترین مؤلفه تأثیرگذار در حرکت به سوی وضعیت مطلوب است، افزود: زیرساخت‌های جامعه برای رفاه و رشد و تحصیل و اشتغال نسل آینده محیا است، نباید کوته بینی و عافیت طلبی اراده ما را نسبت به تأمین آرامش و نشاط و قدرت و آینده خانواده و جامعه خودمان سست کند.

وی ادامه داد: تکریم جایگاه متعالی مادران و ترویج حس خوب مادری در جامعه و بردن حمایت‌ها به سمت آنان می‌تواند در تسهیل فرزند آوری و فرزندپروری مؤثر باشد.

حاجی زاده عنوان داشت: معرفی خانواده کامل حداقل ۴ فرزندی و نگاه به آتیه روشن و شیرین فرزندان در خانواده‌های چند فرزندی می‌تواند مشوق خوبی برای تحکیم و تقویت و نسل آوری خانواده‌ها باشد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت: مشکلات اقتصادی غیر قابل انکار است ولی قرآن کریم آن را مجوزی برای عدم فرزند آوری نمی‌داند و تاکید می‌کند فرزندان خود را از ترس فقر و تنگدستی نابود نکنید، ما روزی ایشان و شما را می‌دهیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *