امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

لغو مجوز ۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین

قزوین – ابتکارآنلاین: معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از لغو مجوز سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین و تاکستان خبر داد.
کد خبر: 11200
زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ بعد از ظهر -
43 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از تسنیم – نادر محمدی با اشاره به لغو مجوز ۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین، اظهار کرد: ۲ دفتر خدمات مسافرتی در قزوین و یک دفتر در تاکستان به‌دلیل عدم فعالیت و برابر با ماده ۲۰ آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در استان لغو مجوز شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، این مسئول بیان کرد: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها باطل شده به استناد قانون حق اجرا و برگزاری تور، اخذ روادید و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

وی یادآور شد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات‌ مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اطلاع دهند.

محمدی در پایان گفت: گردشگران عزیز می‌توانند برای مشاهده اطلاعات دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به پورتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به آدرس Qazvin.mcth.ir مراجعه کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *