امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برترین‌های صنایع کوچک فارس شناسایی می‌شوند

فارس – ابتکارآنلاین: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز فرآیند انتخاب برترین واحدهای صنایع کوچک در این استان خبر داد و تاکید کرد که این اقدام در راستای تحقق شعارسال و پاسداشت تلاشگران این عرصه انجام خواهد شد.
کد خبر: 11235
زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
126 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید مصطفی هاشمی یکشنبه ۸ مرداد با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار، به خبرنگاران گفت: با توجه به جایگاه مهم صنایع کوچک در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور ، ۲۱ مرداد در تقویم رسمی کشور، روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده و هر سال برنامه‌هایی در قالب هفته گرامیداشت صنایع کوچک برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در راستای اهمیت و نقش مهم صنایع کوچک در تحقق شعار سال و پاسداشت از تلاشگران این عرصه، امسال از واحدهای برگزیده صنایع کوچک استان در همایشی تقدیر می‌شود، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، فرآیند انتخاب صنایع کوچک آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: در انتخاب واحدهای برتر شاخص‌هایی نظیر رشد تولید، ایجاد اشتغال پایدار، صادرات، توجه به زنجیره ارزش محصولات اولویت دار، تولید محصولات اولویت دار، استفاده از ظرفیت‌های واحدهای دانش بنیان و فناور در تولید محصولات، دارابودن واحدهای تحقیق و توسعه، توجه به آموزش کارکنان، استفاده از خدمات مشاوره‌ای و کسب گواهینامه‌های استاندارد و …در نظر گرفته شده است.

هاشمی گفت: برای شناسایی واحدهای برگزیده در گام نخست فراخوانی به واحدهای صنایع کوچک ارسال تا بصورت خود اظهاری نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام و در مراحل بعدی اطلاعات موجود، صحت سنجی خواهد شد.

او افزود: کمیته داوران انتخاب واحدهای برگزیده نیز با حضور نمایندگانی از استانداری فارس، اداره کل صمت فارس ، جهاد کشاورزی بسیج مهندسین، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و خانه صنعت و معدن و تجارت استان، واحدهای برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واحدهای صنعتی خواست حداکثر تا ۱۲مرداد با مراجعه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و یا مراجعه به پورتال این شرکت به نشانی https://fars.isipo.irنسبت به تکمیل و ارسال فرم اقدام کنند.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *