امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صحنه‌هایی از منافقان در مرصاد دیده شد که روی داعش را سفید کرد ‌

کرمانشاه – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: منافقان در عملیات مرصاد به دنبال قطعه قطعه کردن ملت و جغرافیای جمهوری اسلامی ایران بودند.
کد خبر: 11236
زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ بعد از ظهر -
167 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از تسنیم – سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد که امروز در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: عاشورا سرچشمه زلال معرفت است و تمامی تلاش دشمن این این که این فضا را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه این اعتقاد حسینی تنها مربوط به اهل تشیع نیست عنوان کرد: امام حسین(ع) در تمام ادیان جایگاه والایی دارد و عاشورا نیز درس‌ها و عبرت‌هایی داشت که سبب عزت و سربلندی ما در دنیا شده است.

ریحانی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا عبرت‌هایی دارد که اگر دقت نکنیم دچار گرفتاری خواهیم شد گفت: ملت سربلند ایران در بیش از چهل سال گذشته نشان دادند بر این اعتقاد مانده‌اند و این دشمنان را ناراحت کرده و به دنبال گرفتن این فضا از ما هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌دانند موتور محرکه لوکوموتیو اعتقادات ما این شور حسینی است افزود: در دوران امام حسین (ع) برخی از افرادی هم که به ایشان اعتقاد داشتند در حق این امام جنایت کردند و از طرف دیگر خواص، نخبگان و مردم نیز کوتاهی کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: خواص به دلیل ترس از جایگاه و مسائل دنیوی و برخی به دلیل خوف جان حرف نزدند و کار به اینجا کشید و امروز همین خطر در کمین انقلاب است.

وی گفت: ملت بصیر ایران نشان دادند بالاتر از مردم زمان پیامبر و امام حسین(ع) هستند و سال‌هاست دشمن تله‌‌گذاری کرده اما این ملت سربلند ایران با موفقیت از این کمینگاه‌ها گذشتند و در کمینگاه مرصاد دشمن را زمین‌گیر کردند.

ریحانی بیان کرد: تا زمانی که دنباله رو این اعتقاد هستیم ملتی پیروز و سربلند در رسیدن به اهدافمان خواهیم بود گفت: این شور حسینی که در کشور اتفاق افتاد دشمنان را ناامید و عصبانی کرد و امروز بزرگترین وظیفه ما جهاد با قلم و بیان است که دشمن و جایگاه ولایت را به مردم بشناسانیم.

وی گفت: در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس روزهای بسیار سختی بر ما گذشت اما مرصاد یک روز تاریخی همراه با عزت و سربلندی برای ما و خواری و ذلت برای منافقان بود.

ریحانی عنوان کرد: روزهای پایان جنگ بسیار خاص و عجیب بود و دشمن تمام تلاش خود را متمرکز کرده و به مناطق جنوب حمله مجدد داشت و غرب خالی از رزمندگان بود.

وی افزود: از طرف دیگر دشمن منافقان را که با تحلیل‌های نادرست مبنی بر خسته شدن مردم ایران و استقبال از آن‌ها روانه ایران کرده بودند اما با پیش‌بینی و بصیرت امام(ره) با شکست مواجه شدند.

ریحانی افزود: تهاجم نیروهای نفاق در پایان جنگ طوفانی بود که تنها با عنایات خداوند و شجاعت و شهادت‌طلبی رزمندگان و تدبیر پیامبرگونه امام(ره) و پای کار آمدن تمام ملت با سلایق سیاسی مختلف خنثی شد.

وی با بیان اینکه ما شدیدترین و خشن‌ترین دشمنان را در این عملیات زمین‌گیر کردیم گفت: صحنه‌هایی از منافقان در مرصاد دیده شد که روی داعش را نیز سفید کرد ‌و کشتار مجروحان در بیمارستان اسلام‌آباد غرب از جمله این صحنه‌های دردناک بود و به کمتر از قطعه قطعه شدن مردم و جغرافیای ایران رضایت نمی‌دادند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون هیچ کشوری منافقان را راه نمی‌دهند افزود: اما باید بدانیم این پایان کار نیست و برای روزهای آینده برای ما برنامه دارند پس همیشه در صحنه باشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *