امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش در نیروهای مسلح وسیله‌ای برای انجام بهینه مأموریت ها است

اردبیل – ابتکارآنلاین: رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ورزش در حوزه نیروهای مسلح تخصصی و مأموریت محور است و نیروهای نظامی و انتظامی در تقویت و آمادگی جسمانی ورود جدی دارند.
کد خبر: 11284
زمان انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ قبل از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- امیر جمشید فولادی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با هیأت‌های ورزشی استان اردبیل اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش این عمل فصل الخطاب اقدامات برای همه مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه با حکم مقام معظم رهبری ورزش یک امر واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: همه ی ما باید برای این موضوع برنامه ریزی درست داشته و به سمت و سوی فرمایشات مقام معظم رهبری سوق بدهیم.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: ورزش به عنوان یک رکن اساسی در جامعه نگریسته شده و جامعه با تکیه بر آن هدفگذاری های تربیتی و زیستی خود را به پیش ببرد.

فولادی با اشاره به مأموریت و هدف اصلی ورزش در بین نیروهای مسلح تصریح کرد: عملکرد و کارکرد ورزش در بین نیروهای مسلح متفاوت از سایر ارگان هاست و ما به ورزش در بین نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان یک مأموریت نگاه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش در نیروهای مسلح وسیله‌ای برای انجام بهینه مأموریت هاست، اظهار کرد: تمامی نیروهای نظامی و انتظامی باید در راستای مأموریت خود از آمادگی جسمانی قوی برخوردار باشند چرا که ورزش در نیروهای مسلح مأموریت محور است.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از انعقاد تفاهم نامه تربیت بدنی نیروهای مسلح با وزارت ورزش و جوانان در راستای مأموریت‌های محوله در امر ورزش خبر داد و خاطرنشان کرد: رشته‌های تیراندازی، جودو، دفاع شخصی، دوومیدانی، شنا، کوهنوردی، نجات غریق، کوهنوردی، تکوندو و ورزش‌های رزمی مستقیم با مأموریت نیروهای مسلح سروکار دارند و باید برای آمادگی کامل در انجام مأموریت این نیروها از آمادگی جسمانی کامل برخوردار باشند.

فولادی با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به نشاط و شادابی دارد، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که در راستای نشاط و شادابی جامعه قدم برداریم و این نشاط جز با رونق ورزش در جامعه محقق نخواهد شد.

وی ایفای نقش در رونق ورزش همگانی را از سوی تمامی ارگان‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین رسالت ورزش‌های همگانی در جامعه سوق دادن جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به نشاط اجتماعی است.

فولادی با اشاره به اینکه باید در وضعیت کنونی با دیپلماسی مدرن مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنیم، تصریح کرد: یکی از روش‌هایی که می‌توانیم توطئه دشمنان را در سطح منطقه‌ای و بین المللی خنثی کنیم برگزاری مسابقات ورزشی در بین نیروهای مسلح است که ما در همین راستا درصدد برگزاری مسابقات ورزشی بین نیروهای مسلح و در سطح منطقه‌ای و بین المللی هستیم.

وی از همکاری نیروهای مسلح استان اردبیل و هیأت‌های ورزشی در امر ورزش و کشف استعدادهای ورزشی برای پیشبرد اهداف این دو حوزه قدردانی و ابراز امیدواری کرد؛ نیروهای مسلح نه تنها در امر ورزش بلکه در حوزه‌های دیگر نیز پشتیبان و حامی جامعه ورزش و هیأت‌های ورزشی استان اردبیل بوده و همکار های لازم را در برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و جشنواره‌های ورزشی به عمل آورند.

در این نشست سرهنگ زارع معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به عنوان رابط و هماهنگ کننده شورای سیاست گذاری ورزش نیروهای مسلح در استان اردبیل معرفی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *