امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عاملان قتل یک بانوی اهل زابل پس از ۱۱ ماه دستگیر شدند

زاهدان – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند سارق که منجر به قتل هولناک یک بانوی ۶۰ ساله اهل زابل شده بودند، خبر داد.
کد خبر: 11339
زمان انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ بعد از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – مرتضی جوکار اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره قتل زنی ۶۰ ساله به وسیله ضربات جسم سخت در شهریورماه سال گذشته هنگام سرقت مسلحانه از منزلی در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل، شخصی که همدست و راهنمای سارقان در این جنایت بود از صحنه قتل به مکان نامعلومی متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دستگیری اعضای این باند سارق و در پی اعترافات آنها، دستگیری همدست این جنایت به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی و پیگیری به عمل آمده سرانجام این شخص پس از ۱۱ ماه فرار، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان زابل دستگیر شد.

جوکار در پایان اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با مستندات پلیس به جرم همدستی در سرقت و قتل پیرزن اعتراف و اذعان داشت علت و انگیزه آنها از ارتکاب قتل، سرقت طلاجات مقتول بوده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *