امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمع‌آوری ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد

مشهد – ابتکارآنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.
کد خبر: 11371
زمان انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمدجواد مشیری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال دیگر مجوزی برای فضا‌های بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد صادر نشده است.

او افزود: باتوجه به اینکه مهلت قانونی داده شده برای جمع‌آوری فضای بیرونی کافه‌ها و رستوران‌ها در مشهد به اتمام رسیده، از روز گذشته این فضا‌ها توسط مالکان و گرو‌های رفع سد معبر شهرداری جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد ادامه داد: وجود این فضا‌ها مصداق بارز سد معبر است که باید جمع‌آوری شود.

مشیری بیان کرد: طبق تأکید شهردار لوازم جمع‌آوری شده به انبار سد معبر منتقل نمی‌شود و طی صورت‌جلسه‌ای به مالکان تحویل داده می‌شود.

او تصریح کرد: جمع‌آوری این فضا‌ها به آرامی و بدون هیچ‌گونه اعتراضی در حال انجام است و طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *