امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
اژه‌ای:

حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی در جهت تحقق شعار سال و کمک به دولت دنبال می‌شود

شیراز- ابتکارآنلاین: رییس قوه قضاییه در بدو ورود به شیراز گفت: حل مسایل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی فارس در جهت تحقق شعار سال و کمک به دولت، از اهداف سفر به این استان است.
کد خبر: 11487
زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ قبل از ظهر -
40 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای دوشنبه در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: گزارش هایی پیرامون بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی فارس به دولت ارایه شد و دولت نیز موضوع را اجابت کرد و هیات‌هایی را طی مدت اخیر به منظور رفع موانع تولیدی به این استان اعزام کرد.

رییس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به فارس تلاش خواهیم کرد مسایل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان را مرتفع کرده و همچنین در جهت مسایل محیط زیستی استان نیز آن مقدار که دستگاه قضایی می‌تواند کمک‌رسان باشد به موضوعات ورود پیدا کند.

وی که در بدو ورود به استان فارس و فرودگاه شیراز از سوی مقامات این استان از جمله نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس مورد استقبال قرار گرفت، گفت: فارس مهد ادبیات و شعر و مفتخر به وجود مضجع مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) است.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: در جریان سفر امروز به فارس، تمهید مقدمات برای رفع آن دسته از مسایل حقوقی و قضایی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی‌ها و رسیدگی‌ به پرونده‌هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، مدنظر خواهد بود.

در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، فرزند شهید مدافع حرم «شجاعت علمداری» به نمایندگی‌ از خانواده معظم شهدا و مردم استان فارس، مقدم رییس قوه قضاییه و هیات همراه را گرامی‌ داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *