امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار هیأت مدیره خانه مطبوعات استان تهران با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک

قرچک – ابتکارآنلاین: هیأت مدیره خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران در آستانه بزرگداشت روز خبرنگار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: 11496
زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با سیده ناهید کریمی رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات ، امید یوزباشی مدیر خانه مطبوعات ، شهاب میرشفیعی و مرتضی جعفری عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران در آستانه بزرگداشت روز خبرنگار دیدار و گفتگو داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک در ادامه اطلاع رسانی صادقانه و شفّاف و به موقع و نشر اخبار و اطلاعات درست در جامعه را از مهمترین رسالت اصحاب مطبوعات دانست و اظهار داشت: اگر نقد سازنده و دلسوزانه و نظارت با رویکرد بهبود وضعیت فعلی و افزایش بهره وری در کار ها و فعالیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی در دستور کار مطبوعات و خبرنگاران قرار گیرد روند رو به رشد و توسعه پایدار را در کشورمان شاهد خواهیم بود.

در ادامه این دیدار رئیس و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران ضمن اعلام برنامه های آتی و بیان نقطه نظراتشان در مسیر پیشرفت و ساماندهی اصحاب رسانه ، طی حکمی علی سالاری مقدم عضو خانه مطبوعات را به عنوان رابط خانه مطبوعات در شهرستان قرچک معرفی نمودند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *